sobota, 13 kwietnia 2013

Jajecznica i zapiekany chleb z masłem czosnkowym

Coś na szybkie śniadanko.
Jajecznica, moja jest bardzo prosta, jak wiadomo każdy może dodać swoje ulubione składniki. A co do jajecznicy. Chlebek zapiekany z masełkiem czosnkowym :)
Masełko robimy sami. Czego potrzebujemy:

-dwie łyżki masła, w temp. pokojowej
-ząbek czosnku
-odrobina soli
-4 kromki chleba

Do masła dodajemy sól i przez praskę przeciskamy czosnek. Mieszamy wszystko razem i smarujemy chleb. Który wkładamy na kilka minut do kombiwara (piekarnika). Ważne jest żebyśmy chleb wyjęli zaraz jak zacznie się złocić. Dłużej trzymany będzie spieczony i twardy.


A tak nastawiłam mój sprzęt :)


Zaraz po wyjęciu :) oczywiście uważamy, bo są gorące.



W międzyczasie robimy jajecznicę. Ja do mojej użyłam

Dwa jajka
Dwa plasterki szyki
Odrobina masła
Pieprz i sól do przyprawienia.

Lubię wypieczoną :)
Podajemy z ciepłym chlebkiem. Niby nic a naprawdę bardzo smaczne. Chlebek możemy też zjadać sam :) Mój 3 letni synek bardzo go lubi.


 SMACZNEGO.



1 komentarz:

Bedzię mi miło jak pozostawisz komentarz