piątek, 19 kwietnia 2013

Kurczak ze szpinakiem i mozarella.

Proste, banalne i bardzo smaczne. U mnie w domu bardzo lubimy szpinak. A że wczoraj mąż powiedział że on to lubi to moje dziwne jedzenie i ma ochotę na szpinak no to dzisiaj mamy.

Co potrzebujemy:
-Szpinak
-Filety z kurczaka
-Mozarella
-Czosnek
-Sól (odrobinka do szpinaku, żeby nie był trawiasty reszty ja nie solę, jak ktoś lubi to może jeszcze filety delikatnie posolić)
-Oliwa (ja dałam dosłownie łyżkę oliwy)
-Pomidor

Szpinak (może być mrożony)
Umieszczamy w garnku z niewielką ilością wody, odrobiną soli, i czosnkiem do smaku. Gotujemy do miękkości i umieszczamy na sitku, żeby odsączyć nadmiar wody. Pozostawiamy do przestygnięcia.

Filety z kurczaka
Dzielimy na mniejsze i delikatnie rozbijamy. Kładziemy na rozgrzaną patelnię z odrobiną oliwy, pieczemy dosłownie minutkę, przekładamy na druga stronę zmniejszamy gaz pod patelnią na kurczaku układamy warstwę szpinaku i warstwę mozarelli. Ja na patelnię dorzucam ćwiartki pomidora. Całość nakrywamy pokrywką i dusimy do momentu rozpuszczenia się sera.

Ja podaję razem z ryżem i warzywami z patelni.

Danie w sam raz dla dbających o linię

7 komentarzy:

  1. Wygląda smakowicie, żeby jeszcze u mnie chcieli jeść mozarellę.

    OdpowiedzUsuń
  2. http://dusia-gotuje.blogspot.com/2013/04/chcecie-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie jadłam takiego połączenia, ale wygląda smacznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. My tez uwielbiamy szpinak,ciekawy przepis,pozdrawiam;))

    OdpowiedzUsuń
  5. My też uwielbiamy szpinak :) ja mozzarellę również , mąż nie bardzo.. Ale spróbuję zrobić takiego kurczaka, dla matki karmiącej jak najbardziej się nadaje :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Musi być przepyszne – jutro zrobię

    OdpowiedzUsuń
  7. no i super, mąż ma rację ;) pozdrawiam i polecam kurczaka z grilla http://www.zgrilla.pl/cytrynowa-piers-z-kurczaka/

    OdpowiedzUsuń

Bedzię mi miło jak pozostawisz komentarz