środa, 24 kwietnia 2013

Nominowani Liebster Award razy dwa :)

Po raz kolejny nominowana do Liebster Award a właściwie to pierwsza nominacja jest pierwsza a druga trzecią :)


Nominacja do Liebster jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Pytania od http://ediiradek.blogspot.com/2013_04_01_archive.html




1 Marzenie...
Własny dom
2 Kratka czy paski...
Paski
3 Góry czy morza....
Góry
4 Pies czy kot....
Pies
5 Miłe wspomnienie....
Narodziny moich chłopaków
6 Szarlotka zimna czy ciepła...
Obojętnie. Kocham szarlotki.
7 Kolor włosów
Naturalne ciemny blond rozjaśniane na bardzo jasny blond
8 Z dzieciństwa... 
Beztroskość, o nic się nie trzeba martwić
9 Ulubione danie
Jestem łakomczuchem :) Mam ich wiele
10 Tęsknie za...
Za mężem jak siedzi całymi dniami w pracy i mimo iż razem mieszkamy to mało czasu razem spędzamy
11 Życiowe motto...
Nie poddawać się i walczyć o swoje 





1. Od jak dawna blogujesz?
Od lutego2. Co skłoniło Cię do założenia bloga?
To chyba najtrudniejsze pytanie. Po prostu chciałam opisać swoje życie matki z dwójką rozrabiaków.3. Twoja zaleta to...
Uparciuch dążący do celu.4. Rzecz, którą byś w sobie zmieniła. 
Właśnie tego uparciucha :)5. Co najbardziej lubisz w wiośnie?
Budzi do życia i dodaje energii na resztę roku6. Czym jest dla Ciebie szczęście?
Każda chwila spędzona z dziećmi7. Zazdroszczę innym...
Chyba nie zazdroszczę... chciałabym mieć swój dom :)8. Blogi, które lubię czytać są o...
dzieciach, gotowaniu, włosach, kosmetykach :) nie czytam tylko tych modowych9. Co jest dla Ciebie najważniejsze w życiu?
Oczywiście rodzina, dzieci10. Czego najbardziej się boisz?
O dzieci.11. Ulubiona potrawa.
Ciężko coś znaleźć, uwielbiam jeść :) Może szrlotka




Teraz moje pytania:
1. W Miłości i na Wojnie wszystkie chwyty dozwolone? PRAWDA czy FAŁSZ?
2.Szansa na sukces zdarza się tylko raz w życiu?
3.Gotówka czy karta?
4.Oszczędzanie czy wydawanie?
5.Zwiedzanie zorganizowane czy na własną rękę?
6.Noc czy dzień?
7.Impreza do rana czy kameralny obiad?
8. Święta Wielkanocne czy Boże Narodzenie?
9. Smaki słodkie czy słone?
10.Gotowane na parze czy w wodzie?
11.Fast foody czy zdrowe odżywianie?


Nominowani

4 komentarze:

  1. Bardzo dziękuje za nominacje;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również dziękuję za nominację, z racji, że już ten tag robiłam tylko edytuję poprzedni post z tym tagiem. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję, bardzo mi miło :) Już kiedyś się bawiłam, moje odpowiedzi możesz poczytać tutaj: http://razadobrze.blogspot.dk/2012/11/liebster-blog-award-dziekuje.html :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na prawdę bardzo fajny i warty uwagi przepis.

    Swój nowy toster kupiłem tutaj https://duka.com/pl/agd/tostery

    OdpowiedzUsuń

Bedzię mi miło jak pozostawisz komentarz