środa, 3 kwietnia 2013

Owocowe żelki :)

Coś dla małych i dużych łasuchów. Tym razem kombiwar nie będzie nam potrzebny.

Czego zatem potrzebujemy:
-silikonowych foremek z różnymi motywami (ja mam taką z dinozaurami)
-galaretki owocowej
-gorącej wody do przyrządzenia galaretki

Do foremki silikonowej która miała służyć do robienia kostek lodów w kształcie dinozaurów :) wlałam galretkę truskawkową. Do której przyrządzenia użyłam 2/3 ilości wody podanej na opakowaniu. Napełniamy foremki i wkładamy do lodówki.  W sezonie można użyć soku owocowego z dodatkiem żelatyny
. Myślę że zasmakują każdemu malcowi. Mój syn bardzo się cieszył. Mogą także służyć jako nietypowa dekoracja :) Słodkich wypieków jak i deserów

Tutaj po wyjęciu z lodówki



4 komentarze:

  1. też je robiłam pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzeba dodać jeszcze dodatkowo żelatyny, czy ta w galaretce wystarczy? Pewnie śmiesznie się trzęsą jak galareta :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie trzeba dodać żelatyny, ja wlałam mniej wody do galaretki i taka bardziej tępa wyszła. Są super. A jeszcze szybciej znikają.

      Usuń
  3. To muszę sobie sprawić taką foremkę i wypróbować, mój synek lubi żelki, ale nie lubi galaretki, więc może mu podpasują :)

    OdpowiedzUsuń

Bedzię mi miło jak pozostawisz komentarz